Tu umieszczę specjalne moce które się nie wliczają w użycie karta ani nie da się ich zablokować. Piszecie "power Up" i moc się aktywuje
Phyrus :
Dragonoid - dostaje 300 pkt mocy i 20 co ture (od użycia) Fortriss - odejmuje przeciwnikowi 200 pkt mocy Helios - dezaktywuje 2 KSM Krakix - niszczy KO i 1 KSM Rubanoid - pozwala wezwać baka (nie ważne czyjego)
Ventus:
Skyress - pozwala przenieść dowolnego baka Harpus - podlatuje wysoko w górę i unika ataku Ingram - dostaje 270 pkt mocy Hawktor - niszczy 1 KSM i dostaje 20 pkt co turę (od użycia) Strikeflier - Niszczy KO i dostaje 100 pkt Plitheon - Sprawia ze przeciwnik traci 50 pkt co turę (od użycia)
Haos:
Tigrera - Przeciwnik traci 200 pkt McCooky - przeciwnik nie może używać KSM przez turę Nemus - Nie pozwala użyć KO oraz dodaje sobie 100 pkt Brontes - Dostaje 270 pkt mocy Aranaut - Zabiera 150 pkt przeciwnikowi i daje je sojuszniczemu bakuganowi Lumagrowl - unika ataku przez turę Contestir - Dezaktywuje KSM
Darkus:
Hydranoid - Dostaje 20 pkt mocy za każdego bakugana którego wtrącił do zagłady (na zawsze) Żniwiarz - Dostaje 100 pkt i 20 co turę Percival - Spala 300 pkt przeciwnikowi Linehalt - Nie pozwala użyć KSM przeciwnikowi przez 1 turę Dharak - Dostaje 200 pkt i 30 co turę
Subterra:
Gorem - Niszczy KO i dodaje sobie za nią 100 pkt Cykloid - niszczy 1 KSM i odbiera przeciwnikowi 200 pkt Vulcan - Dodaje sobie 200 pkt i pozwala użyć 1 KSM 2 razy Wilda - Niszczy KO i 1 KSM Coredem - Unika ataku wroga przez 1 turę Sabator - Przenosi się na inną KO i dostaje 150 pkt
Aquos:
Preyas - Pozwala zmienić 3 razy domene Syrenoid - Zabiera 200 pkt mocy przeciwnikowi Elico - Zalewa Pole i baki się przenoszą Elfin - Pozwala zmienić 3 razy domene Akwmos - Dodaje sobie 200 pkt i 20 co turę Lythirus - Niszczy KO i 1 KSM Phosphos - Unika ataku wroga przez 1 turę
Każdą moc można użyć 2 razy na całą walkę.
|